2012 m. kovo 17 d., šeštadienis

I don't like you. You don't like me. So let's meet and hate each other

Atstumiu nuo savęs visus, besąlygiškai. Vėliau, nervinuosi, kad taip elgiuosi, bet atsiprašyti nesugebu. Bandau nuraminti save mažindama piniginės tūrį. Man draugė šiandien pasakojo, kad nešiojant spalvotus rūbus, nesusergi depresija, kaip tyčia, buvau spalvota. O aš niekaip nesuprantu depresijos, tai tik parodo, koks tu silpnas iš tiesų esi.
Atsimeni, kaip mes tą popietę sedėjome tavo mašinoje? Tikriausiai norėjai pavaidinti prieš visą pasaulį, nes pagaliau nusipirkai naują, savo. Elgeisi kaip vaikas žaidžiantis gangsterius. Tikrai. Man dvokia, kai tu rūkai mašinoje, bet tau to nesakau. Man patinka stebėti kai žmonės rūko. Esu pats nervingiausias žmogus pasaulyje ir neįsivaizduoju kaip tu gali su manimi bendauti. Gal todėl ir rūkai? Bandai dūmais nuraminti mane? Bet tavo buvimas tikrai ramina. Tada buvau pamiršus, kad pykstu ant viso pasaulio, o tas pats visas pasaulis pyksta ir ant manęs.

Komentarų nėra: